Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Επιστροφή…


 
του GeoPap82      
 

Βαρέθηκα  πια, σιχάθηκα το Εγώ και τον Εγωκεντρισμό μου.

Τα λάθη που δε με δίδαξαν, το σκεπτικό μου που δεν άλλαξε παρά μόνο λοξοδρόμησε, τις φοβίες που καθόρισαν το παρόν μου και το μέλλον. Αηδίασα με το συρφετό των εξαρτήσεων που μόλυνε τη σκέψη μου.


Θέλω πίσω το δικαίωμα που απεμπόλησα  να αποκαλούμαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ, αξίωμα που έχασα.

Τέλος στην ανέξοδη  παραφιλολογία περί Ελευθερίας. Αυτή δε θα έρθει από άλλους ή με άλλους. Όταν λευτερωθώ  από τον εαυτό μου, απ΄ αυτό το αδηφάγο Εγώ, τότε θα είμαι αντάξιός της.


Το τίμημα είναι μικρό. Το κέρδος ανυπολόγιστο.

Κι αν δεν προλάβω και χαθώ στο δρόμο, τουλάχιστον προσπάθησα. Τουλάχιστον έδιωξα την ψευδαίσθηση του Εγώ, του Είμαι και του Έχω.

Δε μου φταίνε οι πραιτωριανοί ούτε οι Καίσαρες. Φταίει ο εαυτός μου που αφέθηκε να φοβηθεί τις ανούσιες απειλές τους. Για να λευτερωθώ πρέπει να γίνω το παράδειγμα στους άλλους. Έψαχνα για Ηγέτες εκεί που δεν υπάρχουν, στις σκιές υπερφίαλων, αλαζόνων, εγωιστών, και μισάνθρωπων.

Τώρα γίνομαι Ηγέτης του Εαυτού μου ταπεινώνοντας και εξουθενώνοντας το Εγώ μου. Το Εγώ, το Είμαι και το Έχω μου.

Υπάρχω για να Υπάρχεις. Υπάρχεις για να Υπάρχω.

 Απόλυτη προσφορά, όχι στο Εγώ, αλλά στο Δικαίωμα και την Υποχρέωση να ξαναγίνουμε ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

Σας αφήνω λοιπόν Καίσαρες, πραιτωριανοί και δελφίνοι σφετεριστές, να νομίζετε ότι εξουσιάζετε. Εξουσιάστε το Εγώ, το Είμαι και το Έχω μου. Ο Εαυτός μου δεν ανήκει πια εκεί που ασκείτε εξουσία, στον μικρό και τρισάθλιο κόσμο σας. Υπαλληλίσκοι των Εξουσιαστών σας που κι αυτοί με τη σειρά τους εξουσιάζουν, κυβερνούν τον οχετό που δημιούργησαν.

Ανήκω σε Θεϊκή γενιά και σας περιφρονώ. Δεν είμαι μόνος μου. Είμαστε πολλοί οι κληρονόμοι του Φωτός.

Και εκεί αξιοθρήνητες και ταλαίπωρες σκιές, δεν υπάρχει χώρος για εσάς...
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου